مناسبترین لوازم خانگی برقی

بخش لوازم خانگی فروشگاه بانه دات کام شامل انواع لوازم مانند یخچال و آبسردکن، لوازم شستشو و نظافت، خردکن و غذاساز، نوشیدنی ساز،

مناسبترین لوازم خانگی برقی

بخش لوازم خانگی فروشگاه بانه دات کام شامل انواع لوازم مانند یخچال و آبسردکن، لوازم شستشو و نظافت، خردکن و غذاساز، نوشیدنی ساز،

تضمین کیفیت در سایت یاور

پنجشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۷، ۰۲:۳۱ ب.ظ

انچه باید در حین کاشی کاری و نظارت بر کار بدانید

 روش اجرا کاشی کاری

  • روش دوغابی: این روش در محلی استفاده میگردد که سطح پشت کاشی ناهموار و تراز نباشد

  • روش چسبی: این روش در محلی استفاده میگردد که سطح پشت کاشی ناهموار و تراز باشد.÷س میتوان نتیجه گرفت چسپ کاشی برای نصب مجدد کاشی به روی کاشی ،کاشی به روی دیوار گچی ،کاشی به روی دیوار سیمانی و......به کار میرود .

 نبش های اضافی بدون هماهنگی با شما اضافه نشود .مثلا ممکن است در کنار لوله رایزر فاضلاب حمام یک لوله برق باشد و پیمانکار کاشی برای هرکدام از این لوله ها یک نبش جداگانه اجرا کرده باشد که واقعا اضافه است. سعی کنید به منظور زیبایی هرچه بیشتر کار از این مسئله جلوگیری کنید.

 به پیمانکار بگویید که خط تراز سرامیکها را طوری بزند که وقتی در ورودی باز میشود زیر آن 2 سانتی متر با سرامیک فاصله داشته باشد تا اصطلاحا فرش خور داشته باشد.

 نکات فنی مهم را بدانید

  • گاهی موارد کاشی پشت لوله‌های آبگرمکن یا دودکش بخاری و مکان‌های دیگری قرار می‌گیرد که باعث می‌شود کاشی گرمای زیادی به خود جذب کند و بر اثر انقباض و انبساط کاشی ترک می‌خورد در ضمن برای جلوگیری از این امر لوله‌ها را با پشم شیشه می‌پوشانند و برای چسبندگی بهتر ملات با عایق پشم شیشه از تور سیمی استفاده می‌کنند.

  • ایزولاسیون شما باید علاوه بر کف تا ارتفاع 40 الی 60 سانتی متر روی دیوار را هم بپوشاند و بعد روی آن کاشی شود .

 فراموش نکنید که بندکشی یک عنصر طراحی است

این یک راز بزرگ در کاشی کاری ساختمان است که بسیاری از صاحب خانه ها هنگام طراحی کاشی در نظر نمی گیرند. بندکشی می تواند تقریبا به عنوان یک چشم انداز مهم در طراحی تبدیل شود. شما می توانید رنگ بندکشی را تغییر دهید، کاشی های فضایی را برای تاکید و یا عدم تاکید بر بندکشی و بسیاری از چیزهای دیگر ضخیم تر یا باریک تر کنید. امکان طراحی بندکشی را نادیده نگیرد.

 

کاشی بین کابینتی

در انتخاب کاشی بین کابینت به این نکته توجه کنید که کاشی های را انتخاب کنید که بیشترین هماهنگی را با محیط درون دارند. در انتخاب کاشی های بین کابینتی باید به نکاتی توجه داشت بنابراین کاشی ای انتخاب کنید که دارای ویژگی های زیر باشند.

 قابل شستشو

  • مهمترین عامل در انتخاب کاشی این است که کاشی قابیلت شستشو را داشته باشد چرا که این امر برای بانوان بسیار مهم است. هر چند تمامی کاشی های بین کابینتی قابلیت شستشو را دارند ولی برخی از کاشی به مرور و به هنگام شسته شدن کیفیت خود را از دست می دهند.

 اندازه آشپزخانه

  • ا گر آشپزخانه شما کوچک است پیشنهاد می‌شود از رنگهای سفید و روشن استفاده کنید و همچنین کاشی‌های براق می‌توانند نور بیشتری را به داخل آشپزخانه بیاورند. اگر سقف آشپزخانه شما کوتاه است بهتر است کاشی کار آن  را بصورت عمودی کار کند. اینکار باعث بلندتر نشان دادن سقفها می‌شود.

 توجه به رنگ

  • در انتخاب کاشی و نوع رنگ دلخواه خود وسواس به خرج دهید و کاشی های بین کابینتی خود را طوری انتخاب کنید. که با کایبنیت شما هماهنگی داشته باشد. استفاده از کاشی دلربا در فضای بین کابینت سبب می شود تا ما اتحاد میان ملزومات آشپزخانه را مشاهده کنیم.

 توجه به چگونگی چیدمان کاشی های بین کابینت

  • نوع استفاده از کابینت تاثیر بسزایی در انتخاب نوع کاشی بین کابینتی دارد. به طور مثال اگر کابینت استفاده شده شما از چوب می باشد استفاده از رنگ سبز می تواند تلفیق جالبی را به وجود آورد. اگر نور زیاد آشپزخانه شما را اذیت می کند می توانید از رنگ های ملایم استفاده کنید، و اگر رنگ های روشن شما را آزار نمی دهد می توانید از رنگ های براق و مات استفاده نمایید و زیبایی را به آشپزخانه خود هدیه دهید.

 مقاوم در برابر حرارت و ضربه

  • کاشی بین کابینتی را انتخاب کنید که در برابر ضربه و همچنین حرارت مقاوم باشد، چرا که فضای آشپزخانه به دلیل وجود وسایل گرمایشی همیشه گرم است بخصوص در انتخاب کاشی های پشت اجاق گاز. ساخت آثار هنری با استفاده از کاشی های گوناگون: شما می توانید فضای بین کابینت را با کاشی های گوناگون پر کرده و اثر هنری با مدل خود بسازید، که زندگی در آن جریان داشته باشد.

 توجه به صفحه روی کابینت

  • اگر در انتخاب بین کابینتی مشکل دارید، سعی کنید اول روی انتخاب صفحه روی کابینت تمرکز کنید. صفحه روی کابینت اسب بارکش آشپزخانه شماست و می تواند مقدار زیادی از بودجه شما را به خود اختصاص دهد، پس در انتخاب آن دقت کنید. برای صفحه روی کابینت تنوع کمتری به نسبت بین کابینتی در طرح و رنگ وجود دارد. صفحه روی کابینت می تواند قبل از بین کابینتی نصب شود، پس شما قبل از ساخت کابینت خود باید تصمیم بگیرید.

 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۵
postaf postaf

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی